divendres, 8 d’abril del 2016

PRESENTACIÓ

Hola, primer de tot em presentaré. El meu nom es Andrea Rodilla. Visc a València, al barri de Quatre-carrers, encara que m'he criat pràcticament al barri de Russafa, on van viure els meus pares i on està la meua falla, a la que pertany des que vaig nàixer. 
Vaig estudiar al col·legi Salesianos San Juan Bosco, de l'avinguda de la Plata, des que  vaig començar l'educació preescolar fins que vaig acabar batxillerat. Una vegada acabat el batxiller vaig fer las PAU i em vaig matricular a la Facultat de Magisteri de la Universitat de València, en el grau de Mestre en Educació Primaria. 
Açò últim va passar ja fa quasi dos anys, i ara estic a segon de carrera, creant aquest blog com a part d'una de les assignatures que estic crusant al segon quatrimestre. Es tracta de Formació literària per a mestres, una assignatura que consisteix en  formar-nos literàriament per tal que pugam transmetre als nostres futurs alumnes una cultura literària que els faça bons lectors i coneixedors de la literatura més important que ha sorgit al món al llarg de la història.
Com a part d'aquesta assignatura vaig llegir un llibre, La tomba i altres contes d'horror, una recopilació d'algunes histories de terror de Guy de Maupassant, que va fer i traduir Emili Gil. Després vaig elaborar un bibliotrailer sobre aquest llibre que us deixe a continuació perquè pugueu veure'l.

 
Potser hageu trobat que no hi ha cap accent als textos que té el biblotrailer, açò és perquè vaig utilitzar una font que no en permetia posar-ne cap, no es tracta de cap error, però intentaré solucionar-ho.  Espere que us haja agradat.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada